malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Lite mer om helgen

Av malin - 29 maj 2012 20:30

Jag känner att jag vill/behöver skriva lite mer om helgens bloggträff nere i Laholm. 


Det var verkligen så galet trevligt. Jag blir glad och full med energi när jag tänker på hur trevligt och ROLIGT det var! 

Vivi, jag hoppas du förstår hur bra du hade fixat det! Fem av fem tassar! ;) 


Här är även en liten lista på de andra tjejerna som var där. 

Vi har härliga FiloZophie, kloka Mia, super söta Johanna, snyggaste Sojka och mysiga Teskedsmamma


Ni borde verkligen kika in hos alla, riktigt trevliga tjejer är det som skriver om massa olika saker. (Alltså inte inom samma "härlsotema" som mig.) 


Jag hoppas så att jag får chansen att träffa alla igen. Som FiloZophie skriver, så tycker jag att en liten träff i höst kan vara på sin plats. Det är ju roligt att ha något att längta efter. :) 


 
 
Emma Josefine

Emma Josefine

29 maj 2012 21:36

men vad kul med bloggträff :D vår träff var ju också toppen !

http://emmajosefine.com

 
kaffehörnan

kaffehörnan

30 maj 2012 00:15

Man blir glad att läsa om er träff

http://www.kaffehornan.se

 
trollet

trollet

30 maj 2012 01:40

kommer med en kram via bloggkärleken=)

http://www.lchftrollet.blogg.se

 
Vivi

Vivi

30 maj 2012 08:31

Jag blir så glad över att ni verkar ha haft det så rolgit allihopa, tack snälla Malin! Jag hoppas du förstår hur glad jag är över att du var med :D

Inte bara vanlig badminton ... barfota-badminton ... jag glömde nämligen träningskläderna :P he he tog fel på tag, men en såda miss hindrade inte mig inte. Grejjen är ju att jag inte ser badminton som träning, bara ngt kul !

Jag håller med om att vi borde planera ihop ngt till hösten ;)
Massa kramar !!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards