malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Gissa vad jag ska göra nu!!

Av malin - 25 januari 2012 18:13

Jaa, det är kanske inte jätte svårt att gissa rätt.     


 


Nu väntar 30 min indoorwalking 

och sedan 45 min core/boll +


Det är kärlek rakt till magen det!

 
 
Rinki

Rinki

25 januari 2012 18:20

Hehe, inte så svårt att gissa :) men duktigt att du tränar.

Sv: Nej, jag tycker definitivt att Mede är för mycket, det känns lite framkrystat och enligt mig ofta för mycket. Nja, jag kan inte säga att jag är så himla uppdaterad när det gäller svenskfilm heller; men jag försöker däremot att hänga med lite i tidningarnas recensioner, så de flesta har jag ju hört talas om. Samt att mina föräldrar brukar kolla sådana filmer och berätta för mig :).

Kram

http://rhulth.wordpress.com

 
Paulina

Paulina

25 januari 2012 20:55

Nu så har jag äntligen kommit igång med mitt bloggande igen!
Förlåt för sent svar, men varit så mycket krångel med bloggen att jag knappt orkat med den.

Svara gärna på min fråga på mitt senaste inlägg!
Sen så hoppas jag så klart att det är bra med dig? :)
Kram

http://alwayssmile.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

26 januari 2012 09:24

Haha du är ju duktigare,hehe;)Jo såklart hm det gnager i mig det där varvet!Gah vill bara ha det avklarat nu!Åhh hihi typiskt gubbar...men vi får se kanske får jag med mig honom;)
Nu skall lilleman få sin gröt här;)

http://hummingbird.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards