malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Gekå´s och mera jobb

Av malin - 13 juni 2012 09:15

Igår var jag ledig, det firades med en heldag tillsammans med Elin och Elenor i Ullared och många timmar inne på Gekå´s!

Det är ju riiiiktigt roligt att strosa runt där inne 1-2 ggr om året och shoppa loss lite. ;) 

Men tiden rinner lätt iväg där inne så jag kom hem senare än vad jag räknat med vilket innebar utebliven träning. Men det gör verkligen inget, jag hade ju fullt upp med att plocka upp allt nyinhandlat och fixa med allt. 


Jag har fått ett riktigt sug på att fixa om i lägenheten nu de senaste dagarna. Det är bland annat därför jag inte varit inne så mycket på bloggen det senaste, men som den periodare jag är så vet ju många att jag kan ha perioder när ja inte bloggar så mycket.


Nu ska jag hinna fixa lite i badrummet, (rensa ut massa skit helt enkelt) innan jags ka till jobbet. 11-23 idag blir det. 

Lite sur över det eftersom det är en väldigt intressant match ikväll, (jag pratar så klart fotboll) Tyskland - Holland, 2 av de absolut största lagen som är med i EM, det skulle lika gärna kunna vara finalmatchen så jag skulle verkligen vilja se den. Men som tur är så jobbar jag kväll med chefen så vi kanske kan kika lite på TV:n på jobbet mellan kunderna. ;) Hahah.. 

Ja, jag vet. Många av er gillar inte alls fotboll men under dessa EM-veckor så får ni bara stå ut med att jag skriver lite om det. För JAG älskar fotboll! När det är EM och VM är det mycket fotboll hemma i vår lägenhet, både snack och på TV:n. 


Nej, nu ska jag hinna med lite plock innan jag ska jobba. 

Här kommer en liten kik på en grej jag köpte igår. ;) (jag är redan helt kär i den.) 




En snuggle up!!!

Eller en one pice som många kallar dem (men det är ju egentligen ett speciellt märke.)  

 
 
Mia

Mia

14 juni 2012 10:30

Härligt att få ordning o bortplockat, även om man inte ska flytta som vi så är det skönt med ordning. Kastade massor inför visningen, halvfulla grejer som står o samlar damm o fler av samma sort ... hallå jag är väl ingen samlarhamster heller ;-)

Mysig mysdress, gillar de där men har inte inhandlat en egen ännu ... vill ju inte se ut som Barbamamma heller ;-)

Kramisar

http://fredthevov.blogg.se

 
Vivi

Vivi

14 juni 2012 15:45

Oh no .... have gone to the dark side you have ...
:P
...och då syftar jag inte på fotbollen, för är det EM så är det utan på ditt nya inköp *fniss fniss*
Kraaam

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards