malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Nu drar jag..

Av malin - 4 juni 2012 17:38

...på uteträning i Ryda. 

Regnar som attan ute men får hoppas skogen skyddar oss från det värsta, eller så får vi helt enkelt springa fort! Hö hö.. 


Bjuder på en muppbild på mig själv med. ;)  

Ni ser ju hur taggad jag är för detta!!


 

 
 
Patricia♡

Patricia♡

4 juni 2012 18:27

Så bra du är då, blandträning är ju ändå det bästa, så kan man variera gym med olika pass så är det ju kanon:)

Själv blev jag sjuk, fick ligga inne på sjukhus hela dagen:(

http://patriciac.blogg.se

 
Lovisa

Lovisa

4 juni 2012 20:36

Åh, vad härligt med uteträning! Hoppas det går bra!
Jag har tyvärr varit väldigt frånvarande vad det gäller bloggandet nu ett tag, men är tillbaka igen. Och tro det eller ej, men idag började min egna deff också! Så himla kul att ha nån som går igenom samma sak som jag själv :)

http://missfitforfight.shapemeup.se

 
Johanna

Johanna

4 juni 2012 21:27

Hoppas tärningen ute i regent gick bra! :) Bra för svetten iaf :)

Ja utmaningar är kul, jag måste göra dem direkt nästan annars glömmer jag bort och göra dem :)

oh det där med sommarjobbare är inte lätt alla gånger.... :/ Hoppas du får ordning på dem, så man slipper känna man gör allt själv och jobbar för 2 :) kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Patricia♡

Patricia♡

5 juni 2012 17:04

Du jag är inte så bra insatt i det här heller (saken blev inte bättre av att jag fick en kinesläkare som inte kunde riktigt ren svenska)..
Hur som helst så hittade de ju sten på röntgen, men förhoppningsvis skulle de komma ut den naturliga vägen, men jag ska få en ny röntgen tid om några veckor och då kika så att det ser bra ut. Hoppas på att slippa operation!!

Ska krya på mig så gott jag kan. Tack.
Kramar

http://patriciac.blogg.se

 
Vivi

Vivi

5 juni 2012 17:04

Ha ha ha ...you go girl ! ;P
Gillar färgen på shorten , så härliga !

Maj med jobbet har det TYP ordnat sig :P Jag har iaf förlänge månad för månad nu på S så själva kontraktgrejjen är fixad, om jag sedan verkligen får bli anställd av S har jag fortfarande inte fått svar på, men jag ska söka en massa olikajobb nu.
Kramar !!!!

http://www.missvivis.se

 
Ingen bild

Hanna

19 juni 2012 20:13

ja höppes du knöt skorna innan du sprang iväg! ;) För anners så snöbbler du ju bare! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards