malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Trimma magen och städa vidare

Av malin - 14 mars 2012 07:45

Hur fantastiskt är det inte att vakna på morgonen och vara glad, full med energi och lust att ta tag i allt vad dagen har att erbjuda! :) (Och klockan är 06.45) 
Jag älskar det!


Nu har jag ätit frukost, startat diskmaskinen och tvättmaskinen och ska iväg till gymmet. Magen ska trimmas och sedan blir det cardioträning iform av ett Indoorwalkingpass.



Resten av dagen; Ja, jag hoppas på en klipptid så jag får fixa snaggen innan resan och sedan ska jag göra det sista jag inte hann med igår på min to-do-list. Kanske en prommenad om solen fortsätter att stråla så som den gör just nu. Men det är om jag hinner med och har lust.

Sedan i eftermiddag ska jag faktiskt jobba. Men känns helt okej när jag har kvällspasset med en av mina bästa vänner. (Det är faktiskt riktigt fint att ha sina bästa vänner på jobbet.) 




 
 
Eleonore

Eleonore

14 mars 2012 13:27

Indoorwalking ska jag prova på när jag kommer igång sen med träningen! Älskar ju crosstrainers men hoppas bara jag orkar hela passet :P
Hoppas du hittar ett ställe med belgiska våfflor då, absolut bättre än inget :D Det kan ju vara riktigt gott! Är så avis på dig som ska ut och resa, kan man behöva nu hehe.
Glassarna jag provade var riktigt goda, speciellt de minimagnum-smakerna :D
Kram!

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

14 mars 2012 19:34

Åh du åker nästa vecka va?!Fuskis där!!Hm hemlisar på gång, vad kan detta vara..skall du tävla i ngt kanske som har med gymmandet att göra?
Ja skall bli kul o köra båten från Smögen o hem;) Det är en helt ny Buster XL =)

http://hummingbird.blogg.se

 
elfina

elfina

14 mars 2012 23:13

åh va härligt att ha så mkt energi!!!!
du är grym=)

http://www.elfinas.blogg.seinas.blogg.se

 
kunnskapsrikTrening

kunnskapsrikTrening

15 mars 2012 08:32

Deilig! Ha en super dag :)

http://kunnskapsriktrening.com

 
Vivi

Vivi

15 mars 2012 10:46

Härligt och det är definitivt bättre att jobba med bra vänner, det gör arbetet väldigt mycket roligare och kvällen går fortare.
Hoppas ditt passs går bra idag också även om det var väldigt långt !

Zumban får vi se med, det beror lite på, men badminton är redan bokat. Ska spela med en arbetskamrat, ingen jag umgås så mycket med annars, men hon undrade om ngn var intresserad och jag gillar ju badminton så :)
Gör det mer för att det är kul än för träning.
Hur många dagar är det kvar innan du åker nu ?
Kram

http://www.missvivis.se

 
linda - en vimsig mamma

linda - en vimsig mamma

15 mars 2012 11:21

ja jag mår så dåligt psykist nu när man inte kunnat träna pga halsen =/ kram

http://holen666.blogg.se

 
Eleonore

Eleonore

16 mars 2012 11:17

Ja cheesecake är ingen favorit här heller, men alla andra verkar älska det haha! Tack snälla för att du vill kika in hos mig för inspiration när du behöver recept :D
Kan tänka mig att det är en bra träningsform, men som sagt så ska man orka hela passet med och inte dö efter 10 min som jag alltid gjort innan på en crosstrainer :P
Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards