malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Vilodag

Av malin - 8 mars 2012 18:45

Torsdag igen, det betyder vilodag! Så skönt, det behöver min kropp idag och efter jobbet så var jag helt slut så en eftermiddag i soffan har jag väl förtjänat och njutit av till fullo. 


Snart kommer smabo hem från sin tärning så jag ska sätta igång med maten. Idag bilr det köttfärssås! *mumms*

Gott sådana här dagar att ha färdig köttfärssås i frysen. Bara ta upp och koka lite pasta, klart! lööv it. 

Det är ju absolut ett riktigt bra tips till er alla med mycket plats i frysen. (Inte för att jag har det egentligen, men man får prioritera.) Storkok och frys ner i portioner, toppen till de dagar när man inte hinner eller känner för att stå i köket. Så har man absolut ingen anledning att säga "vi köper färdig mat istället". ;) 


Bjuder på en bild, jag är ju inte så bra på sådant. Speciellt inte nytagna bilder. 


 


Appropå bilder så ska jag faktiskt lägga upp flera bilder i morgon på den nuvarande formen tänkte jag. 

Jag har en bra bit kvar till mitt mål, men en bra bit på väg och det är ju roligt att de mellantiden med. ;) 


 
 
Vivi

Vivi

9 mars 2012 09:56

Jag tycker det var en jättefin bild, du är väldig söt i tofsar !
Spännande med fler bilder, även om du vet vad jag står vad det gäller kropps ideal tycker jag att du är så himla duktig och cool som kämpar för att nå din dröm och ditt mål. Du är så himla duktig tjejjen! Jag hoppas jag kan få en uns av din kämpar vilja när jag sätter igång med träningen sedan, just nu knakar hela kroppen :P

Vad skönt att det inte var ngn fara med pojken, nu håller jag tummarna för att han sak tävla jääääätte tidigt *fniss fniss*

Massa kramar !!

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2014 11:04


Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu och mycket har hänt på dessa veckor. Den 17 februari kom vår finaste lille kille Alex till världen. (Efter en lång och jobbigt förlossning, som jag faktiskt inte kommer dela närmare här.) Och samtidigt...

Av malin - 6 februari 2014 11:05

Ja, en liten snabbis hinner jag uppdatera er med.  Det är en hel del att stå i just nu, framförallt med huset och flytten.  Vi vill ju så gärna ha flyttat in i huset helt tills den lilla bestämmer sig för att komma ut.  Det verkar som att badru...

Av malin - 28 januari 2014 10:34


   Japp,  nu är vi redo! Alla stora saker är fixade inför bäbisens ankomst och förlossningsväskan är packad. Det ligger till och med 2 st cola och ett paket bravokex i där om det skulle bli väldigt bråttom så vi inte hinner handla något att äta ...

Av malin - 23 januari 2014 15:49

Jag har tyvärr inte haft den bästa veckan denna vecka.    Vill bara få ur mig lite känslor just nu.    I måndags var det min 25 årsdag, en dag som borde vara härlig, rolig och positiv.  Men tyvärr har min morfar, som varit sjuk i parkinsons...

Av malin - 20 januari 2014 12:26


Det är så otroligt mycket att tänka på när man ska flytta. Allt från att allt faktiskt ska packas ner till saker som att säga upp el med mera och adressändra.  Och så måste man ju ha en namnskylt till brevlådan. Det är ju ingen stor grej, men det ska...

Ovido - Quiz & Flashcards