malin-heléna - Barn, Hus och Träning

Alla inlägg under oktober 2011

Av malin - 1 oktober 2011 10:00

Mycket på to-do listan i helgen, men bara roliga saker!   


1, VILA! Efter en lång vecka vill jag bara vila, ha det gott, se en bra film (eller några) och äta gott.

2, Träna! Ja, jag kan ju inte bara vila. Haha.. Gymmet idag (Så snart jag är klar med detta) och i morgon blir det ett besök på ett annat gym med en vän som går på ett träningspass som verkar riktigt roligt. Men så skulle vi värma upp med en fika hemma hos henne innan. ;)

3, Renovering. Ja, det ska målas lite, sättas upp lister och foder här hemma i helgen. Vi får se hur mycket det blir, men lite är alltid mer än inget!

4, Hälsa på min sambos mamma. Det var ett tag sedan vi var där ute nu. :)


Se där, det blir inte så mycket ändå! Men punkt 1 kan ta mycket tid känner jag.  



Ha en toppen helg kära vänner!


Ovido - Quiz & Flashcards